Belangrijke informatie
In onze ArmsteunWinkel webshop doen wij ons uiterste best om u zoveel mogelijk informatie over het automodel en bouwjaar te vermelden bij het artikel in de uitgebreide informatie bij de desbetreffende armsteun. Neem even de tijd om dit te lezen.
Heeft u toch vragen betreffende uw auto, onduidelijkheid over het bouwjaar of uitvoering stuurt u ons dan een e-mail of WhatsApp met uw vraag en wij zullen ons best doen u zo snel mogelijk te informeren.
Regelmatig gestelde vragen (FAQ's):
Vraag A: Als ik een armsteun bestel met grijs antraciete stof of grijs leder, is het kunststof dan ook in grijs?
Antwoord: De pasklare voet en opbergbak zijn altijd in zwart kunststof en zijn niet in een andere kleur verkrijgbaar.
-
Vraag B: Is de armsteun door mijzelf ook eenvoudig in te bouwen of moet ik naar mijn dealer of plaatselijk inbouwstation?
Antwoord: 99% van onze armsteunen zijn in ca. 15 minuten te monteren met behulp van een eenvoudige montage instructie die we bij de armsteunen hebben gedaan.
- Beide voorstoelen naar voren schuiven en plaats nemen op de achterbank
- Pasklare armsteunvoet op achterste deel van console plaatsen en aan beide zijden 2 gaatjes boren van 2 mm
- Met de 4 meegeleverde zelftappers monteert u de armsteun op het console met een kruiskopschroevendraaier of accuboormachine.
- Beide voorstoelen weer naar achteren en klaar.
Vraag C: Welke bekleding adviseert u?
Antwoord: De meeste auto's zijn voorzien van een stoffen bekleding en daarom kiezen de meeste kopers een middenarmsteun met een stoffen bekleding in zwart of donker antraciet grijs die het best overeenkomt met het interieur van zijn/haar auto.
Op aanvraag kunnen wij de armsteun ook leveren met een lichtgrijze stof. Denk er hierbij wel om dat de pasklare kunststof voet en bak altijd zwart is en niet in een andere kleur geleverd kan worden.
-
Vraag D: Is kunstleder of echt leder niet makkelijker schoon te houden dan stof?
Antwoord: Dit is correct. Het kan zijn dat er kleine huidschilfertjes in de fijne structuur van de stofbekleding achterblijven. Dit komt vooral voor in de warme zomermaanden als u met bijvoorbeeld korte mouwen reist. Met een stofzuiger kunt u de met stof beklede armsteun eenvoudig schoonmaken. Bij kunstleder of leder is een veeg met een (vochtig) doekje voldoende.
-
Vraag E: Wat is het verschil tussen kunstleder- en echt lederen bekleding?
Antwoord: Kunstleder is iets harder en heeft een iets grovere structuur dan echt leder. Tevens is echt leder aangenaam zacht en heeft een aangename geur. Kunstleder is daarentegen bijna geurloos.
-
Vraag F: In uw webshop staat bij levertijd; Afhankelijk van onze voorraad 1 tot 3 werkdagen of 1 tot 10 werkdagen. Wat houdt dit precies in?
Antwoord: Het programma in onze webshop bestaat op dit moment uit meer dan 400 verschillende pasvorm armsteunen waar met regelmaat nieuwe automodellen aan toegevoegd worden. Van deze 400 armsteunvoetjes hebben wij op dit moment een TOP 300 van de meest gangbare armsteunen uit voorraad leverbaar. Als het model die u besteld heeft niet binnen 1-3 werkdagen geleverd kan worden, dan laten wij u dit weten per mail, WhatsApp of telefoon (mits u uw nummer heeft ingevuld). Wij doen ons uiterste best om de armsteun die u besteld heeft zo snel mogelijk te leveren. Denk er wel om dat het bij levertijd om werkdagen gaat. Voorbeeld: Plaatst u uw bestelling op donderdag en wij hebben de armsteunvoet niet in voorraad, dan zal deze maandag aan u gezonden worden. De BasiC en luxe PremiumS armsteun halen wij uit het buitenland en de levertijd is, als wij deze niet in voorraad hebben, 7 tot 10 werkdagen. Wel vragen wij om begrip als de levering iets langer duurt i.v.m. de drukte bij de fabrikant en vervoerders.
-
Vraag G: Zit er garantie op de armsteun?
Antwoord: De fabrikant geeft 2 jaar garantie op fabrieksfouten vanaf de aankoopdatum op het bovendeel en de pasklare voet. Uitgesloten van garantie is het scharnierpunt van de SliderS armsteun en desbetreffende voeten van alle armsteunen. De armsteun SliderS, ComfortS en ConceptS kunnen een gewicht aan van ca. 40 kg. Dit is ruim voldoende om uw arm te ondersteunen.
NOTE: EEN ARMSTEUN IS GÉÉN ARMLEUNING! Gaat u, of uw medepassagier, met het volle gewicht op de armsteun hangen of leunen om u omhoog te drukken of om bijvoorbeeld bij uw handschoenenvakje te komen dan is het mogelijk dat het scharnierpunt of voet beschadigd raakt. Mocht u iets uit uw handschoenenvakje of portierbakken willen pakken zet dan de armsteun in de verticale stand. Scheurtjes in de voet van de armsteunen kunnen optreden als er een te hoog gewicht op de armsteun wordt uitgeoefend en valt daarom buiten de garantie. Wilt u voet of scharnier vervangen, dit kan alleen bij de SliderS armsteun, dan kan dit op speciale bestelling.
-
Vraag H: Ik heb en verkeerde armsteun besteld. En nu?
Heeft u ondanks de uitgebreide informatie toch een armsteun besteld die niet past op de console in uw auto en wilt u deze vervolgens ruilen dan vragen wij u deze gefrankeerd, onbeschadigd en goed verpakt aan ons te retourneren via bijvoorbeeld PostNL of DHL met een begeleidend schrijven. Wij zullen u dan op onze kosten de juiste armsteun sturen. Indien de armsteun een hogere prijs heeft mailen wij u een factuur en verzoeken u het verschil over te maken op onze IBAN. Is het bedrag lager dan zullen wij u het verschil terug storten.
-
Afkoelingsperiode
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Is het artikel meer dan 14 dagen in uw bezit dan komt deze onder geen enkele voorwaarde voor retournering in aanmerking. Na ontvangst en controle krijgt u zo snel mogelijk het aankoopbedrag van de armsteun gecrediteerd. De kosten voor retour van u naar ons zijn voor uw eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten worden. Heeft u de handleiding van de SliderS armsteun niet gevolgd en armsteun en voet in elkaar geklikt dan kan deze niet meer onbeschadigd uit elkaar gehaald worden en zullen wij u € 6,99 in rekening brengen op uw creditnota voor een nieuw scharnierpunt. Gemonteerde armsteunvoetjes, waar door de ontvanger gaatjes in geboord zijn voor bevestiging, komen niet voor retour in aanmerking. Wilt u een order annuleren dan wordt er € 0,50 in rekening gebracht voor de betaling-/annuleringskosten die wij moeten betalen aan onze betaalprovider.
Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via OrderInfo@GoodGo.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na terugkomst van uw pakket terugstorten mits het product in goede orde door ons ontvangen is.
U kunt het pakket retourneren, voorzien van een schrijven met uw naam, adres en IBAN aan:
GoodGo (afd. retouren) - Hanzeweg 9C - 9636 HS ZUIDBROEK